^
     

tiistai 17. elokuuta 2010

Äidin juttuja - osa 2

Kurkistus mun kaappeihin jatkuu kengillä ja laukuilla (osa 1 löytyy täältä) :)


Ensimmäiseksi mun arkikengät eli ballerinat. Näitä olisi kiva saada pari paria lisää :) Mustat nahkaiset ja jotkut pirteän väriset vielä lisäksi.
Vasemmalta oikealle: Ferragamot (supermukavat jalassa! runsas käyttö alkaa jo vähän näkyä kärjissä :( ), Miu miut, French Solet ja Vagabondin canvasballerinat.


Korkokengät: kahdet todella korkeat ja yhdet kitten heelit. Tarvitsisin vielä ainakin yhdet korkkarit, joita voisi pitää ihan arkena. Viihdyn kyllä mun ballerinoissa todella hyvin, mutta joskus tekisi mieli laittaa jalkaan vähän korkoakin :)
Giuseppe Zanotti, Rupert Sanderson ja Ferragamo

Ja mun saappaat, jotka on vielä kesäteloilla laatikoissaan lepäämässä :) Tämän syksyn/talven ostoslistalla on kohtuullisen koron omaavat saappaat joukon jatkoksi.
Vasemmalla mokkanahkaiset Pierre Hardyt ja oikealla Kors Michael Korsin jo usean vuoden mua uskollisesti palvellut pari.
Ja tässä mun muut kengät :) Burberryn kumpparit ja Todsin lättänät sandaalit, joita olen käyttänyt koko kesän - todella mukavat! Niin, ja onhan mulla myös ne kesän matkalta ostetut Conversen All Starit, mutta ne ei nyt jostain syystä eksyneet mihinkään kuvaan.

Eli pieni on mun kenkäkokoelma ja vielä pienempi on laukkukokoelma:

Tässä eniten käyttöä näkevä kolmikko: Mulberryn Rachel - jokapaikan höylä, kokoelman uusin tulokas Longchampin messenger - mun "äitilaukku" jota käytän lähinnä kun liikun Toukan kanssa vaunuilla, ja Longchampin pieni olkalaukku - kun tarvitsee vaan esim. kukkaron tai aurinkolasit tms. ja isompi tai hienompi laukku olisi asiaankuulumaton.

Tällä viimeisellä on mulle paljon tunnearvoa. Se oli mun eka merkkilaukkuni ja ostin sen meidän häämatkalla :)

Ja sitten nämä vähemmällä käytöllä olevat: Mulberryn Elgin - tää oli mun työlaukku, nyt käytän joskus jos pitää ottaa mukaan paljon tavaraa, Mulberryn Ava - mun juhlalaukku, tähän clutchiin mahtuu kaikki tarvittava kun oikein asettelee ;) laukussa on myös metallinen hihna, josta sitä voi kantaa olalla. Ja Louis Vuittonin clutch - ostin tämän second handinä Japanista, mutta se oli ihan uuden veroisessa kunnossa.

2 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja jälleen! Kaksi puutetta omassa varastossa tuli tämän johdosta heti mieleen: multa puuttuu tyylikkäät kaupunkikupparit (lapsen kanssa ulkoillessa lienevät syksyllä tarpeen) ja clutciakin olen metsästänyt ikuisuuden.

    Onko French Solet sun mielestä kapeat vai leveät lestiltään?

    VastaaPoista
  2. Voin tosiaan suositella kaupunkikumppareiden hankkimista! Mulla on ainakin ollut noille paljon käyttöä, kun Toukan kanssa kuitenkin liikkuu paljon kävellen.

    Sanoisin, että French Solet on kapeat. Nettisivujen suosituksen mukaan otin isommat kuin tavallisesti. Mun normikoko on 36 tai 36.5 ja nuo on 37 ja silti olivat varsinkin aluksi tiukat, että 37.5 olisi ollut mulle paras.

    Olisi muuten kiva jos säkin tarttuisit tähän haasteeseen. Niiden muutamien omista vaatteistasi kertovien postausten perusteella sulla on kiva tyyli ja näkisin mielelläni lisää! :)

    VastaaPoista