^
     

tiistai 15. kesäkuuta 2010

Bodenin syksy

Minä muiden perässä! :) Yleensä olen saanut Bodenilta aina sähköpostitse tietoa kaikenlaisista tarjouksista ja uudet kuvastotkin on tipahtanut postiluukusta, mutta ei tällä kertaa. Onneksi on blogimaailma :)

Yleensä olen ihaillut kovasti Bodenin aplikoituja tai painettuja paitoja, mutta nämä syksyn kuviot ei olleet ollenkaan meidän näköisiä. Tai jos olivatkin, niin värit oli sitten ihan väärät :(

Mutta eipä hätää. Löytyi sitä ostettavaa muutenkin:




Hihkuin riemusta kun näin nämä valikoimassa jälleen! Näin nämä housut eBayssä talvella ja olen metsästänyt niitä siitä asti, harmi, että hinnat kohosivat aina pilviin. Jossain vaiheessa näin näitä Bodenin sivuillakin, mutta koot oli aivan vääriä. Mutta nyt niitä saa taas ja näin ennakkoon tilaamalla Toukkakin sai omansa! Miehenkin mielestä nämä oli loistavat :)

Toukalle takki syksyyn, talven leutoihin päiviin ja keväälle. Mies oli sitä mieltä, että tätä ei välttämättä tarvita, koska Toukalla on keväällä eBaystä ostamani Nextin takki, joka vielä sopii ja että on turha ostaa ensi kevättä varten kun näen miljoona muuta ihanaa takkia sitä ennen, jotka sitten haluan ostaa (mitenkä niin mieheni tuntee minut?). Mutta en vain osannut tiputtaa tätä ostoskorista pois, joten niiden kaikkien muiden ihanien takkien on parempi pysyä pois näköpiiristäni ;)

Ja nämä minulle! Yhdet tällaiset (toisen väriset toki) minulta jo löytyy, mutta nää on niin parhautta! Lämpimät ja mukavat. Käytän näitä ihan perus pitkähihaisen t-paidan kanssa yöpukuna (olen vilukissa) ja iltaisin löhöilyhousuina. Voin suositella!

3 kommenttia:

  1. Mäkin kattelin tota samaa takkia mutta totesin että taitaa olla meidän sällille liian vauvamainen kun olen tottunut että hänellä on enemmän "rokimpaa". =) Nuo housut on kyllä söpöt, molempien housut! =D

    VastaaPoista
  2. Ymmärrän! Ehkä siinä olikin se syy miksen poistanut tuota takkia ostoskorista. Nyt on vähän niinkuin viimeinen tilaisuus ostaa pojalle tuollaisia vauvamaisia vaatteita :)

    VastaaPoista
  3. Ihania löytöjä! Pitääkin käydä katsomassa :) Sain muuten tänään sen froteisen palloasun. Ihana! Mäkään en ole saanut uutiskirjettä, vaikka sellaisen tilasin.

    VastaaPoista