^
     

keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Neulehousut



Niin siinä taas kävi. Perheen miespuoliset ovat jo lähes terveitä, pientä yskää lukuunottamatta, mutta minä olen edelleen korkeassa kuumeessa ja kurkku niin kipeänä, että en pysty puhumaan. Eilen en jaksanut edes tietokonetta avata. Nyt bloggaan nopeasti näin aamutuimaan ja painun sitten takaisin sänkyyn. Onneksi Toukan mummi tulee täksi päiväksi pitämään pojalle seuraa.

***
Muistin, että en ole vielä näitä neulehousuja esitellyt täällä, kun puin niitä aamulla Toukalle jalkaan. Ne valmistuivat maaliskuun loppupuolella. Hieman loppui lanka kesken, siksi toinen lahje tummemmalla. Ohje on täältä.




Housut valmistuivat yhdessä viikonlopussa ja olivat helppo neuloa! Ainut sauma mikä niissä on, on tuossa resorissa. Sen olisi nimittäin voinut taittaa ja laittaa sisälle kuminauhaa.




4 kommenttia:

  1. Onpas herttaisen näköiset housut ja malli on mitä suloisin;-). Voimia ja pikaista paranemista sinulle!

    VastaaPoista
  2. Mä olen hiljan vasta hoksannut miten kiva väri harmaakin on lapsilla, ja tytöillä se käy kivasti vaaleanpunaisen kanssa. Kelpaisi siis meillekin harmaat villapökät!

    VastaaPoista
  3. Aamunkukka ja MrsAgatha: Kiitoksia! :)

    Mizumi: Harmaa on tosiaan siitä kiva väri, että se käy monien muiden värien kanssa, niin kirkkaiden kuin vaaleiden. Toukalla on muutamat harmaat housut (eri tummuusasteella) ja pari paitaa. Olen kyllä tykännyt ja varsinkin paidat tuntuvat kivasti korostavan Toukan sinisiä silmiä :)

    VastaaPoista