^
     

maanantai 17. lokakuuta 2011

Omasta lapsuudesta

Musta on jotenkin ihanaa, että Toukalla on käytössä jotain mun ja miehen lapsuudesta olevia juttuja :)

Viimeksi käydessään, äitini toi tämän löytämänsä essun, jonka on itse minulle tehnyt.

Toukan leikeissä on myös tämä vaarini minulle tekemä nuken kehto. Myös peitto, tyyny ja tyynyliina ovat vanhoja, mummuni tekemiä. Peiton neuloin itse. Nalle on ihan vaan Toukan, mutta niin rakastettu, että näyttää jo ikivanhalta :)

Muutama kirja on myös säilynyt lapsuudestani. Osa on vanhempieni luona, mutta jokunen täällä meillä. Lisäksi löytyy mun vanha talvihattu (ja muutama veljeni vaate).

Miehen vanhemmat ovat säilyttäneet paljon mieheni ja hänen veljensä leluja.
Tällä Brion junaradalla on välissä leikkineet myös osa mieheni nuoremmista serkuista ja saatiikin tämä meille pojan syntymän jälkeen miehen enolta. Mullakin oli Brion junarata ja se on vielä tallessakin, mutta sillä leikitään sitten mummilassa :)

Lisäksi meiltä löytyy rasiallinen miehen vanhoja legoja (isompi satsi on vielä anoppilassa). Ja kasa pikkuautoja.

Mitenkäs muilla? Onko omia leluja tai vaatteita lapsilla käytössä?

These are all either mine or my husbands (except the teddy!) - things that our parents have kept in storage and are now used by our little boy :)

2 kommenttia:

  1. Oi tuota Muru-kirjaa!!! Se oli niin mun esikoisen lemppari!! Voi olla aarrelaatikossa vielä tallessa...

    Mä olen säästänyt ihan hirveästi lasten leluja, saavat sitten lastenlapset joskus aarteet leikkeihinsä :)

    VastaaPoista
  2. Tuo on kyllä ihana :) Mulla on hirveän vahvoja muistoja siitä, kuinka olen tutkinut noita kuvia tarkkaan!

    VastaaPoista